Opowieść przedstawiona od samego początku... zanim powstał zespół One Direction.
Zapraszam do czytania ! ;*

Obserwatorzy

piątek, 13 lipca 2012

Powiadomienie

Siemano! :* Piszę właśnie 5 rozdział, ponieważ jestem zadowolona z przynajmniej tych czterech komentarzy pod 4 rozdziałem. Zawsze coś... ;D Ale liczba obserwatorów... kiepsko ;p. Liczyłam na więcej, no ale cóż. I tak jestem wdzięczna. Chciałam się Was też zapytać czy macie ochotę na jakieś imaginy. Nigdy żadnego jeszcze nie pisałam, dlatego to byłby mój pierwszy raz. :) To co, chcielibyście? 5 rozdział wkrótce. <3
~A.
Dla Was całusek specjalnie od Hazzy ;D : 



4 komentarze:

  1. Omomomnomnom *___* Chętnie poczytam Twoje imaginy :) Zapraszamy do nas ;D http://gotta-be-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. DAWAJ ROZDZIAŁ A NIE ... :D
    kurde dziś weszłam na twojego bloga, bo u mnie w komentarzu zostawiłaś adres - no i nie żałuję. piszesz super odlotowo :)
    jej, ta Alice ma coś z głową normalnie XD - przepraszam że tak piszę. :)
    okej, ja czekam na nowy rozdział z niecierpliwością i proszę cię informuj mnie o nowym rozdziale na TT:
    @ajemdirectioner
    + zapraszam do siebie (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha dzieki wielkie za te slowa. i tak mialo byc -Alice miala miec "cos z glowa" xd hahaha. napewno bede inform. i wpadne na bloga. ;*

      Usuń
  3. pisz, pisz bo juz się nie mogę doczekać, poza tym dzięki za ciepłe słowa na moim blogu :D, to bardzo miłe ;), a kolejny rozdział ukaże sie pewnie dziś wieczorem, albo jutro rano :D

    OdpowiedzUsuń